Exchange rates: 1 EUR = 4.69 PLN; 1 USD = 4.4 PLN [more...]
Language: polski english

* Standard profile

 


*This company has only Standard profile.
Learn more about Trusted Partner and Eurocompany

J&J Grupa Szkoleniowo Doradcza

[Poland]Sprzedaż - techniki sprzedaży - szkolenie otwarte

E-mail this Product to friend Add this Product to Basket

„Sprzedaż - niekonwencjonalne techniki sprzedaży"

„Nie wystarczy wiedzieć, trzeba też potrafić”

Informacje ogólne:

Bezpośrednia rozmowa handlowa, czyli warsztat sprzedawcy jest podstawowym wyznacznikiem jego kunsztu i profesjonalizmu zawodowego. W dobie ogromnej konkurencji na rynku to właśnie umiejętności i postawa sprzedawcy w połączeniu z wiedzą fachową dają niepowtarzalną szansę na rozwój firmy produkcyjno handlowej.
Działając na tzw. pierwszej linii efektywni sprzedawcy spotykają się z coraz bardziej wymagającym klientem. Tylko najlepsi - Ci, którzy potrafią być, chociaż o odrobinę lepsi i inni niż konkurencja - przynoszą największe obroty dla swojej firmy.

Dobry sprzedawca to człowiek przebojowy, pewny siebie i swoich produktów a przede wszystkim kreatywny w tym, co robi gdyż sprzedaż to ciągły rozwój.

Jedyne, co w sprzedaży jest stałe to zmiany.

Cele szkolenia:

„Wiedzieć to nie to samo, co potrafić”.
Dlatego w tym warsztacie nie ma miejsca dla tzw. teoretyków. Wszyscy uczestnicy przechodzą intensywny kurs polegający na bezpośrednim zaangażowaniu się w tworzeniu indywidualnych ścieżek sprzedaży.


1. Kreowanie indywidualnych postaw i zachowań w kontaktach z klientami
2. Nastawienie na myślenie kategoriami celów częściowych i całościowych w rozmowie z klientem
3. Utrwalanie technik twórczego myślenia i reagowania na zachowanie klienta
4. Wymiana własnych doświadczeń i pomysłów jako praktyczna baza wiedzy i umiejętności - kreowanie nawyków dzielenia się wiedzą

Zakres tematyczny:
Moja rozmowa handlowa - techniki sprzedaży

Każdy temat to konkretny cel lub kilka celów. Nauczysz się je definiować a Twoja rozmowa nie będzie oparta na formułkach, lecz na logicznym ciągu zdarzeń!

1. Ja i Klient - spotkanie oko w oko?

2. Jak zaskoczyć i zainteresować klienta?

3. Jak być innym na rynku konkurencji?

4. Sposoby na „ustawienie” rozmowy

5. Odkrywanie potrzeb, - o co tak naprawdę chodzi?

6. Efektowna nie znaczy efektywna prezentacja i próbne zamknięcia

7. Obiekcje merytoryczne - szczęście czy nieszczęście sprzedawcy?

8. Obiekcje finalizacyjne, - dlaczego klient odkłada decyzję?

9. Finalizacja sprzedaży - kiedy i jak zakończyć sprzedaż?

10. Rozmowy z trudnym klientem

11. Zachowania po sprzedaży

Program, który tak pilnie studiujesz jest tylko hasłem. Prawdziwy zakres szkolenia kreujesz Ty sam w trakcie jego realizacji.

W końcu to szkolenie jest dla Ciebie a nie Ty dla szkolenia!

Aby w pełni uczestniczyć w intensywnym warsztacie nie zapomnij zabrać ze sobą… odwagi, entuzjazmu i otwartej głowy. Przyda Ci się w poszukiwaniu wiedzy i umiejętności, które najczęściej są schowane wśród milionów szarych komórek Twojego mózgu.
Nie zapomnij więc o nich:)

To szkolenie to nie tylko nauka, to przede wszystkim przygoda!

Każdy uczestnik warsztatu otrzymuje od nas potwierdzenie udziału - certyfikat aktywności.

Aktualne terminy szkolenia dostępne na stronie:
http://jjszkolenia.pl/index.php?n=62


Zapraszamy!
Inquire now

 

Additional information:

Price:790 PLN

 

Related products: Business services ->Educational Services -> Couching & Mentoring

 
     
 

J&J Grupa Szkoleniowo Doradcza

Street:Al. Zwycięstwa 96/98
City:Gdynia
Postal code:81-451
Region:Pomerania
Country:Poland
Phone: +48 058 7351179
Fax: +48 058 6616006

Contact person

Name and Surname: Malwina Ulkowska
Phone: +48 058 6200871
Inquire now